En fantastisk människa och en prinsessa....

Jag tänker inte skriva allt för mycket här...
Och jag kan tänka mig att många som läser skapar sig sina egna uppfattningar...
Men go ahead!

Förutom alla mina fantastiska vänner runt omkring mig så finns det även en annan fantastisk person...
En person som hjälper mig på fler sätt än vad h*n förstår..
and if only just for a while.... you make me belive...

Idag var jag och hälsade på Anna och Daniel och deras lilla prinsessa Li efter jobbet!
Och utan att överdriva så är hon bland det mest bedårande jag någonsin sett!
Hon låg och sov i min famn och jag kunde verkligen inte sluta titta på henne, hon är helt fantastisk! ♥

I will be here to catch you if you´ll ever fall...

Blev även en sen runda till gymmet med ett tufft konditionspass, måste verkligen bli bättre på att träna kondition... Blir lätt att jag hoppar över den biten, eller inte tar ut mig ordentligt...
Men not anymore!!! 

Imorgon är det jobb och träning som gäller!
Nu ska jag kolla på en film ägna mig åt önsketänkande...
o tänka på dagar som gått, dagar som jag aldrig kommer att glömma...

What else can I say
What more can I do
Are you listening
Am I getting through
Everbody hurts
You are not the first
But the only
I am only lonely just like you

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0