Fryser nästan ihjäl...

Usch idag har jag gått och frysit heeeela dagen...
Hoppas inte att jag håller på att bli sjuk :/
*Vill inte*

Har iaf haft en super bra dag på jobbet tillsammans med E =)
Hjälpt till med en bröllopsdukning innan jag gick hem oxå, himla mysigt!

Sen har jag myst lite på 1344 med Lovely

Väntar nu på att han ska bli klar så vi kan mötas upp och gå till O´learys för att äta popcorn!!! =)

Imorgon blir det lunchjobb och sen förhoppningsvis gymmet (hade alldeles för ont i ryggen för att gå dit idag tyvärr). Sen blir det nog en lugn fredagkväll framför TVn, lr ja... Man vet ju aldrig vad som händer ;)

På lördag är det EROTIKMÄSSAN i östersjöhallen!!!
Självklart ska jag dit, ska bli hur kul som hellst!
Börjar dock jobba 21.30 på Statt, men lite bus ska man nog hinna med innan dess... ;)

Nu ska ja byta kläder o göra mig redo för Olearys :)


Den du var för mig då, den jag föll för, den jag ständigt tänkte på och drömde om...
Den personen finns inte för mig längre...
Tycker att det är skrämmande med alla dessa spel som spelas... :/


Some day.... You´ll wake up and ask yourself why?!

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0