Ledig lördag!!!

Yaaaay!
Idag är jag ledig och det är dags för lite fest =)
Ska hem till Lina och sjunga karaoke, ska bli såååå kul!
Sen blir det utgång på Statt, VeeJay Vs DeeJay äger!!!

Annars har det varit mest jobb i veckan... :P
Har även hämtat ut P!nk biljetterna nu, så den 23/7 står jag och LinaUllevi och röjer gärnet!!! :P

har även hänt lite annat, som jag dock inte kan dela med mig av här, då jag inte vet vilka som läser...
Men det känns som att myckt är uppochner just nu, och att oavsett vad mitt beslut blir, så kommer allt att bli jätte fel för någon annan...

Hoppas att allt löser sig till det bästa iaf...
Önskar att man bara kunde följa hjärtat och allt kunde lösa sig till det bästa! ♥

Gaaaaaaaah blir alldeles galen.....

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0