Lite shopping...

Igår blev det en runda på stan med mamma, känns som att det var en evighet sen sist...
Har en massa presentkort som ja fick i födelsedagspresent men tror ni att jag hitta något då?
Nej istället hittar ja saker i varenda annan affär :P

Men jag hittade.... Inte en utan TVÅ skinnjackor jag var tvungen att köpa...
Lr ja, den ena av dom har jag ju provat säkert tio gånger innan, så nu  var det dax lixom ;)
o efter detta så hittar jag den andra, som jag bara var tvungen att köpa!!! ♥
Alltid lika kul att shoppa för pengar som egentligen inte finns... ;)


Lite mer klassisk modell med rosa innefoder....


Kortare modell med nitar...

Yaaaaay, me love ♥

Sen blev det jobb för min del på Statt på kvällen!
Det blev en rätt lugn kväll, men den hade ju helt klart sina stunder... ;)

Neee nu ska jag göra mig iordning för en fika med Ekersved =)

//Bella 

Kommentarer
Postat av: Bonkan

Du kommer ju bli aaas coool ;)

2010-02-07 @ 14:41:17
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0