Lördag o erotikmässan!

Det blev en super trevlig kväll hemma hos Lina och hennes nya fina lägenhet igår! :)
Blev en sen utgång som började på Play.Bar, där vi mötte upp Lovely, det var rätt lite folk men vi hade minsann sjukt trevligt =)
Träffade bejb o d e ju alltid lika trevligt ;)
Sen gick jag vidare till Nivå, där var det riktigt mycket folk, stannade en stund sen gick jag vidare hemmåt..
Har sovit riktigt gott inatt för en gångs skull och är riktigt pepp inför dagen! ;)

Snart ska jag möta upp mina fantastiska vänner och vi ska bege oss iväg till erotikmässan i östersjöhallen =)
Efter det är det jobb för min del, Statt kör 2010 tema ikväll och jag tror att det kan bli sjukt bra!!! =)
See you there!!! :P


Simply me....

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0