Saknad....

åh vad jag saknar någon... något....
Samtidigt som allt inom mig skriker... NEJ!
en känsla som aldrig tycks släppa...

Hatar kvällar som denna då allt kommer över en...
Mår inte bra just nu, vill inget hellre än att slippa detta... 

Hatar dessa sömnlösa kvällar/nätter...

Vill inte vara här, vill komma bort härifrån....
Snart, 1 ½ månad kvar tills jag får komma bort, iallafall för en stund...
  ♥
Jag vill ha det nu, jag vill fly....
Önskar så att du kunde förstå....

Don´t blame me for the darkest days when all I did was wishing sunshine for you and your life...

Tonight´s not gonna be a good night...

I hate myself for thinking all these good things about you...

//Bella ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0