Slut på helgen...

Är galet trött efter helgen.....
Känns som att jag sovit bort hela dagen, min enda lediga dag...
Men hur mycket finns det att göra en söndag då?

Nästa vecka blir det lunchpass mån-fre, jobb på fridace och på lördag är jag LEDIG!!!!
Då är det dax för DeeJay Vs VeeJayStatt, det kommer att bli så sjuk bra!!! =)

Måste försöka hinna med gymmet lite mer nästa vecka oxå, blev sjukt dåligt med det denna veckan...
O snart är det ju dax för semester och detta ;)

Har lite annat inplanerat i veckan oxå, men behåller det för mig själv ;)

So do you wanna be my butterfly? :P

Nu blir det sängläge och TVtittande resten av kvällen.... =)

Puss

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0