Amazing!

Ja igår var ju ingen vanlig dag för igår var ju världensbästa Bellas födelsedag!!! =)

O jag kunde nog inte fått en bättre födelsedag tror jag... (eller jo, hade gärna sluppit mina magsmärtor under dagen).

Lina kom och hämtade upp mig hemma vid niotiden och vi begav oss iväg mot Malmö, himla trevlig resa som alltid med Lina! =)

Väl framme var det shopping för hela slanten som gällde (eller ja för Lina iaf), som vanligt så hittade jag ingenting, gör ju aldrig det när man äntligen kommer iväg nån annan stans för att shoppa...
Men jag var lika nöjd för det!
Blev lunch på Jensens (My favorite), som avslutades med mjukglassbuffe´ något jag borde ha skippat, men sjukt gott var det iaf...

Sen bar det av hemmåt igen, mådde totalt värdelöst o ville bara hem....
Men piggnade till efter en timme eller så... o då var det full fart igen... :P

Väl hemma så var det dags att ladda för nästa projekt: Nivå och en massa spriiiiiit!
Hade ett bord bokat till kl 21, kom dit beställde helrör o Nachos (kan det bli bättre?!) :P

Blev en alldeles underbar kväll!
Tack Lina för att du gjorde min födelsedag alldeles underbar!!!

Fick även ett samtal idag... =)
Med en ganska rejäl överraskning, men är sjukt kluven över vad jag ska ta mig till :O
Vet ju egentligen vad jag vill, men ändå?
Åhhh du är ju alldeles galen... ♥
Hjälp mig?!


Så grattis till mig på den stora 25års dagen!
Den 30e är det fest igen och den kommer att bli galen, Monster galen! =)


//Bella

Kommentarer
Postat av: Bonkan

Sv: Jaaaaa dom e ju d :) Så himla kul att ha en bäbis så nära en nu :P Kan gosa när man vill ;) Han ska nog få veta att han e fasters lilla grabb ;)



Tack för inbjudan :)

2010-01-18 @ 05:55:33
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: sarah

Heeeej! Long time! Tänkte bara berätta att jag har börjat att blogga igen ;D .. Kramis!

2010-01-18 @ 15:57:24
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0