Countdown!!!

Nyårsfirandet var alldeles toppen!
Tack till fina Fredrik som fixade och donade med den goda maten :)
Blev ett himla mysigt sällskap, där det visserligen saknades några för att kunna säga att alla dom bästa var där... Men många av dom bästa var där, och jag fick fira in nyåret med min älskade lillasyster!
Blev en runda in till stan vid halvtvåtiden, men det kan jag ärligt säga att det var tokonödigt...
blev tidig hemgång för mig efter en tokunderbar kväll!!!

Igår jobbade jag, men fick gå gå tidigare då det inte var så mycket folk...
Något som dock var väntat...

Sååå nu är det full planering inför min födelsedagsfest den 30/1 som gäller!!!!
Fyller ju 25 den 16januari, men då är jag och Lina i Köpenhamn =)
Så den 30e blir alldeles lagom, efter löning o detta (jag får dock knappt någon lön då, men det löser sig).
Nu är lokalen nästan helt klar (alldeles lagom centralt), nu ska jag bara försöka hitta folk som e sugna på att festa =)

Nu ska resten av söndagen spenderas framför datorn/tvn med en massa bra musik...
Kanske får för mig att städa lite oxå, men troligtvis inte... :P

Imorgon blir det gymmet igen =)

//Bella

Kommentarer
Postat av: Bonkan

Sv: Jag har inte planerat ngnting alls....Har inte orkat. Så d blir väl inget direkt så....Men utgång iaf!

2010-01-03 @ 19:37:01
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Bonkan

Sv: TAck så mke :)

2010-01-04 @ 09:54:15
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0