Fantastiskt!!!!!

Igår var det dags för mig att fira min födelsedag ordentligt!

Började med kalas med mamma, moster, kusiner och morfar.
Himla mysigt med smörgåstårta och fika, fick även ett jätte fint rosa paket....
Paketet innehöll en rosa 10" laptop *yaaaaay för mig* 

När vi kalasat färdigt kom Sara hem till mig för att hjälpa mig förbereda inför kvällen, vi blåste upp en massa balonger som vi sprang med över hela stan sen för att lämna på Play.Bar sedan hjälpte hon mig att fixa mitt hår :)

Kl 18 anlände gästerna LinaEke, Micke, Nettan, Marina, Emil, RichardKlara o Marcus  det skålades, åts smörgåstårta öppnades paket och skrattades en massa!!! 
Fick underbara presenter av världens underbaraste vänner... 
Smycken, Presentkort, Mary Kay produkter och en vibrator ;)

Kl 20 var det dags att gå bort till Play.Bar dít kom även Lillasyster, Lena, Jane, Daniel, Cina, Jacob och Jessica (Hoppas inte att jag glömt nån) tillochmed Linda tittade förbi en liten runda =)
Här blev det mer paket; Kamera, presentkort, alkohol, tavla och Mary Kay produkter!

Det festades och dansades en massa och kl 23.30 begav vi oss till Statt och VIPPEN! =)

Det blev en alldeles fantastisk kväll, tack vare mina fantastiska vänner!!! <3

Blev dock alldeles för sent av olika anledningar ;) sååå lite trött är man allt idag...

Nu ska jag plocka undan lite här hemma o sen blire allt kanske lite mys ikväll!!!! :P

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0