Gott Nytt År

Ja då är sista timmarna på 2009 på väg att försvinna!
Ikväll ska vi fira in det nya året, med underbara vänner (tyvärr så kan ju inte alla vara med och fira denna kväll på grund av olika anledningar).
Men jag är helt övertygad om att kvällen kommer att bli alldeles fantastisk!
Och jag är även helt övertygad om att 2010 kommer att bli ett bra år!
För det blir ju vad man gör det till, eller hur?
Medgångar och motgångar, jag vet att jag har underbara vänner som kommer att följa mig och stötta mig genom allt!

Ja egentligen skulle man kanske skriva en summering om året som gått...
Men ska jag vara helt ärlig så har jag inte så mycket att skriva.

Självklart så kommer jag att minnas alla fantastiska stunder med mina underbara vänner (vad hade jag gjort utan er?!) dom galna helgerna i Göteborg med Jerry Hero, alla dagar, kvällar och helger i "the bachelorpad" (kommer att saknas något otroligt till sommaren), dagarna med Lina i Norge! (har funnit en ny underbar vän i denna fantastiska människa ♥) dom få men alldeles fantstiska dagar jag har fått umgås med min underbara vän Emma och hennes familj ♥
Det finns hur mycket som hellst att räkna upp...
Men viktigast av allt är ju att jag har fått spendera så mycket tid med dessa underbara människor!

Så;
Richard, Lina, Klara, Sara, Eke, Emma, Anna, Marina, Micke ni är fantastiska!
Tack för att ni finns och tack för att ni får mig att må bra!
Finns självklart en massa andra folk som har spelat en stor roll i mitt liv detta året, det är inget jag kommer att glömma...
O jag hoppas på ett nytt år med en massa nya äventyr och en massa nya vänner!

Resan till Dominikanska Republiken ligger ju definitivt på topp 3 listan över de bästa sakerna som hänt detta året!
Jag kommer aldrig att glömma denna resa, de fantastiska upplevelserna och alla underbara människor som jag träffat! ♥
Nunca olvidaré...

O till dig...
You´ve made me belive again...

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0