Like a star...

usch galet trött på min förkylning nu, verkar ju inte alls ge med sig... :/

Igår hade jag iaf en galet trevlig kväll på Play.Bar tillsammans med Sara, Fredrik, Lina och Frida...
O ja, det fanns väl fler som gjorde kvällen rätt bra ;)

Vet att det är galet dumt, vet att det är riskabelt... 
Men  skitsamma, man lever bara en gång!!
Jag vill leva på små fluffiga rosa moln, jag vill känna det där pirret i magen... 
Det kommer aldrig att hända sålänge jag vägrar känna, jag tänker släppa taget om all min rädsla och bara falla! 
Jag vet att jag har världens bästa vänner som hjälper mig tillbaks upp om det skulle behövas...


So it´s time to spread my wings and fly, and I know you could be my star!


So fuck if you´re dangerous, you´re my adrenaline.... ✫

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0