Never gonna be alone

Sjukt dålig uppdatering här...
Mest för att jag inte vet vad jag ska skriva, med risk för att skriva för mycket...
Så det får bli en massa musik... :P

Jobbar iaf lunch nu igen, himla kul =)
O idag har jag tillochmed varit och tränat med Sara.
Var ju ett tag sen nu med tanke på den långdragna förkylningen, men det kändes sjukt bra.
Blir nog ett pass imorgon oxå....

Kvällen har spenderats hemma hos Marina, himla mysigt....

Borde egentligen sova, men har alldeles för mycket tankar som snurrar i huvudet.
Tankar som är svårtolkade, men som jag samtidigt gillar.

Imorgon blire jobb, träning o kanske lite fika, ledig på torsdag.
Jobbar lunch på fredag o sen är jag ledig hela helgen!!! =)

På lördag blir det Malmö med världens bästa Lina


I´m like a bird in a cage, if you set me free I´ll always be yours...




You've gotta live every single day,
Like it's the only one, what if tomorrow never comes?
Don't let it slip away,
Could be our only one, you know it's only just begun.
Every single day,
Maybe our only one, what if tomorrow never comes?
Tomorrow never comes...

//Bella ✫


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0