Sleepless.....



Underbara....

Har haft en fantastisk dag!!
En totalt galen dag på jobbet, men kul hade vi iaf (och det är ju huvudsaken)
Efter jobbet blev det gymmet med Sara, blev ett hyfsat hårt pass idag med...
Tycker att det är så otroligt skönt att träna, och jag hoppas verkligen att det håller i sig...
Tänkte att jag skulle träna imorgon med, när jag vaknat...
Men får se lite när det blir, om jag nu kan sova ikväll...

Kvällen avslutades med en supermysig "ölprovarkväll" på Villgott tillsammans med Klara, Marcus och Richard!
Har verkligen saknat att ha det som det var förut, ikväll så kände jag lite så igen och det var alldeles underbart!
Richard och jag avslutade kvällen på Michel´s o ja...
Nu ligger jag här i sängen som vanligt och borde egentligen sova.
Att det ska vara så svårt lixom?!
Undrar när det ska ge med sig...
Vill inte, orkar inte....

Meeeeeen jag har ju mitt att se fram emot, och det gör jag!
Det värmer i hela mitt hjärta och hela min själ när jag tänker på vad jag har att se fram emot...
Tror inte ens att jag kan beskriva med ord hur glad och tacksam jag är!
O jag vet, jag är helt övertygad om att det kommer att bli alldeles amazing!
You know it tooooo....!



The open wound she hides,
she just keeps it boundled up
and never lets it show.
She can't take much more of this
but she can't let it go.
That's ok, she don't want the world


//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0