Slutat tro...

Varnar för ett sjukt bittert inlägg...
Ni som inte bryr er eller ni som stör er på all tvetydighet behöver inte läsa...
Detta är endast ett inlägg för min skull, för att jag ska få avreagera mig...


Kan inte förstå hur folk kan leva sina liv i en enda stor lögn!
Förstår inte heller hur dom kan stå ut med att ständigt såra människor i sin närhet...

Ännu en gång har jag blivit totalt övertygad om att folk inte går att lita på...
O ja detta handlar först och främst om just killar...
O nej detta handlar inte om någon speciell, har inte heller något särskilt i åtanke...
Men en nyligen upplevd händelse har verkligen fått mig att tänka efter ordentligt...

O jag vet inte riktigt vart jag ska ställa mig...
Det handlar ju egentligen om moral, men frågan är åt vilket håll man ska tänka....?
Hur man än ställer sig i frågan och hur man än gör så blir allt ändå fel....
För någon, förmodligen för alla...

Hur kan man se någon rakt i ögonen och ljuga dom rakt upp i ansiktet?
Hur kan man spela så otroligt falska spel för egen vinnings skull?
Borde man inte skämmas, borde man inte må så fruktansvärt dåligt?

Jag blir bara så fruktansvärt arg över hur folk beter sig!
O jag blir så sjukt besviken över att behöva sitta och lyssna på en massa snyfthistorier för att sedan få höra den andra versionen, verkligheten och inse att allt som sagts bara varit en massa lögner...

Jag hoppas verkligen för "din" skull att "du" en dag vaknar upp och inser vad "du" håller på med!
Att "du" leker med andra människors liv, att det inte är "dig" det är synd om!
Jag önskar att allt som sagts vore sant, men vet att det bara existerar i "din" värld!

Och jag vet att jag aldrig mer kommer att lyssna, jag har numera slutat att tro...





Nog om detta!
Igår hade jag en alldeles FaNtAsTiSk kväll tillsammans med UnDeRbArA vänner på Fox!
Det blev en såndär alldeles perfekt kväll! ♥

Ser nu ännu mera fram emot nästa lördags fest!

It´s gonna be GREAT!

Ikväll blir det nog bara att ta det riktigt lugnt...
Är sjukt trött...
Undrar varför?! :P

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0