Söndag...

Tänkte faktiskt slänga in några bilder i dagens inlägg...
Dock kommer det att bli rätt mycket gamla bilder då jag varit sjukt dålig på att ta med mig kameran de senaste månaderna.... :/

Jobbet gick kalas bra igår, trodde att det skulle bli en riktigt seg kväll med det var bra ös!
Folk handlade bra och va hade att göra hela kvällen...
Fick sjukt mycket komplimanger för min outfit (tog dock ingen bild tyvärr) :/

Dom otroligt vackra blommorna jag fick av Sweet till min födelsedag...

     

 

UnDeRbArAsTe VäNnErNa ♥

LäNgTaR eFtEr SoMmArEn *

 



LäNgTaR TiLlBaKs*

//Bella


Kommentarer
Postat av: eke

så jävla härliga bilder! saknar sommaren och glassdejterna på bryggarberget nåt otroligt när jag ser den! hoppas sommaren kommer snart med massa sol, lediga lata dagar och farliga festarmonsterkvällar!

2010-01-24 @ 20:31:22
Postat av: Bella

mmm jag hoppas oxå det!!!

Sommar med alla dom underbaraste, o självklart glassdejter på bryggareberget! <3

vill ha nu

2010-01-24 @ 22:01:02
URL: http://bellanova.blogg.se/
Postat av: Neha

Fina blommor:D

2010-01-25 @ 14:05:17
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0