Spännande....

Mmmm mycket som händer nu....
Och det är sjukt kul!

Ska försöka orka upp lite tidigare imorgon så jag kan ta mig till jobbet lite tidigare..
Har lite saker jag måste prata med dom om....
Hoppas att det går som jag vill, för då kommer det att bli alldeles fantastiskt!!!!
Åh jag vill jag vill jag vill!!!
Tror dock inte att det ska vara några problem (men man vet ju aldrig).

Hmm ja så var det med det...
Blev ingen träning idag som jag hade hoppats på, har haft fruktansvärd huvudvärk från och till hela dagen, inte alls kul :/
O så hade vi möte på jobbet med så jag orkade inte stressa fram och tillbaks...
Kvällen har spenderats med Marina och Richard *mys*

Imorgon blir det jobb, förhoppningsvis gym och kanske även en lite fika :)

O på lördag har vi 80-tals tema på jobbet (Statt) och jag ska vara utklädd!!!
Men hur?! Får panik på sånthär.... HELP ME!!!

Nu ska jag försöka få lite sömn, har varit ont om det den senaste tiden :/

//Bella

Kommentarer
Postat av: Bonkan

Haha låter skojigt :P Bara spöka ut dig :P

2010-01-19 @ 15:30:25
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0