Städat o donat...

Ja idag har jag minsann varit huslig o detta...
Har städat o fixat ordentligt, har bara disken i köket kvar...
Men det sparar jag nog tills imorgon istället... :P

Tvättat har jag oxå gjort, eller håller på fortfarande...
Väntar på att sängkläderna ska bli torra så att jag kan bädda rent oxå :)
Himla skönt när allt är klart, men sjukt tråkigt att städa!!!!

Hmm har försökt fixa med lokalen till min fest idag med, gick dock inte riktigt som vi hoppats :/
Lokalen var tydligen redan bokad, så nu blir det att leta efter annat...
Men det löser sig =)
ALways... *

Dags att fortsätta dona med det sista =)

//Bella

You know I want you... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0