Sweeeeet!

Ja då var det bestämt, och det känns alldeles fantastiskt!!!! ♥
Underbart att ha något att se fram emot, något att längta efter... =)

Men nog om det....
Idag har jag jobbat, sen blev det lite fika och efter det gymmet =)
Blev ett efterlängtat hårt pass! Gahhh va skönt det var!
Så blir nog minsann gymmet imon med, om det inte skulle dyka upp något annat intressant... ;)
Är grymt motiverad nu och hoppas att det håller i sig.
Vet ju att jag har sjukt dålig karaktär när det gäller sånt, men sålänge jag bara är motiverad så går det nog bra....

Imorgon blir det lunch jobb, gym o sen kanske en liten utgång?!
Vet att jag inte borde, det finns en bra anledning att stanna hemma, samma anledning som gör det svårt att låta bli...

O ja, det kändes bara fel idag...
Det kändes som ett spel, och det är precis vad det är...
Det kändes som att reglerna var tvetydliga och att allt som sagts glömts bort...
Vet inte om jag ska skratta eller gråta, vet inte vad jag ska tro...
There´s no winner in the games that you play...



Sjukt trött på folk som ska säga till mig hur jag ska leva mitt liv, och hur jag ska bete mig!
Jag gör precis som jag vill och jag står för mina åsikter och tar konsekvenserna för mitt handlande..
Det ni!!!

Ännu en sömnlös natt...

//Bella

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0