Frukostmys på stan...

Idag har jag för ovanlighetens skull faktiskt varit uppe tidigt...
Blev kaffe och kanelbulle på Waynes till frukost idag tillsammans med J...
Himla mysigt var det =)

Önskar dock att jag kunde förklara för dig, men det är svårt just nu...
Det kommer med tiden.. 

Har återigen fått upp hoppet lite om att jag kommer att få svar på lite av mina funderingar i veckan... 
Men av diverse olika anledningar vet jag inte riktigt om det går att lita på...
Men jag hoppas, vill verkligen höra vad som finns att sägas...

Snart är det dax för mig att gå till jobbet, blir båttur idag (för ovanlighetens skull) :P
Och sen lite stött på middag och i puben, men det ska bli kul..
Lr ja, mest det sistnämnda då ;)

Denna veckan jobbar jag bara 4 dagar och på fredag åker jag och bästaste Lina till Göteborg för att kolla på P!nk
It´s gonna be Awsome!!




Om du bara visste hur jag ser på allt, hur jag ser på dig... 
Se gnistan i mina ögon... 
Om du bara visste vilka tankar som rör sig inom mig
många tankar om bara dig..
Om du ändå kunde känna glöden i mitt hjärta och rädslan i min själ...
Om du ändå kunde se att jag bara vill dig väl..
Om du ändå kunde höra värmen i min röst, känna mina hjärtslag mot ditt bröst...
Då hade du förståt..

Men hur ska du kunna veta.... när du aldrig är här?... ♥

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0