Ignorance doesn´t work...

Har haft en underbar dag, precis sånt som jag behöver dessa få lediga dagar...
Men det kan ha blivit lite väl mycket vin, och det i komination med ett trasigt psyke... är ingen vidare bra idé...

Det är så sjukt mycket just nu...
Önskar att jag bara kunde försvinna, länge, långt bort...
Vill komma bort från tankar...
Vill radera allt hopp, alla drömmar...
Iallafall för nu, bara för ett tag...
Vill bara vara blank, vill helt enkelt bara vara...

Önskar att saker och ting aldrig hade hänt, önskar att jag inte känt det jag känt...
Önskar att underbara dagar inte ens existerat, önskar mest av allt att jag kunde glädjas åt det som varit...
Önskar att jag inte kände skuld, eller sorg....
Önskar att människor inte lyckades komma så nära inpå..
Önskar att det inte alltid är så lätt att förlåta...

För visst är det så...? 
att det går att lita på folk
att saker och ting löser sig
att allt som händer, har en orsak...

Visst är det så...?
Karma is a bitch
What comes around goes around

Å så önskar jag sååååååå att ditt leende vore så mycket enklare att sluta tänka på....

//Bella

Stjärnorna lyser för mig, de glädjs för mig...
Du, du är bara en i mängden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0