It´s only time baby...

Har varit sjukt dåligt med uppdatering här den senaste tiden...
Mest för att jag varit sjukt bitter på allt och ingenting från och till...
O jag känner att det mest hade blivit en massa gnäll här, och det är ju himla onödigt...

Min Malmö resa var iaf alldeles toppen!
Underbart att träffa Emma, Marcus, Neo och Kevin!
Som jag har saknat dom ♥
Özz Nujen var helt Amazing, galet roligt hade vi och det är en kväll jag aldrig kommer att glömma!
Tack Marcus för oförglömliga minnen!

Annars har veckan mest bestått av jobb....
O neee, jag tänker inte ens gå in på några detaljer...

I lördags var det Klaras 25års fest, och vi hade så sjukt kul :)
Hamnade på Slivers dansgolv, jag, Linda, Albin och Johan och studsade som bara den...
Sjukt kul!
Sjuuuukt varmt :P

Nästa vecka blir det mest en massa jobb, ska försöka hinna med att vara ute lite i solen med...
O helgen....
Ja, jag får hålla tummarna för att det blir som jag vill, hoppas och önskar helt enkelt....

Bejbi Boo is my sunshine!

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0