P!nk & helgalen jätte ledig helg

I fredags åkte jag och Lina upp till Göteborg för att gå på P!nk!
Vädret bådade inte jätte gott då det var monsunregn stora delar av vägen upp, men väl i Göteborg möttes vi av strålande solsken!

Väl framme så blev det lite rosévin och öl hemma hos bästaste Mr Hero innan det bar av mot Ullevi!
Första bandet var Good Charlotte som visserligen var bra, men verkade en aning omotiverade...
Sen var det dax för Takida, åh gud vad jag älskar detta band... !!
Hade jätte låga förväntningar, då jag hört att dom inte alls är bra live...

Meeeeen vilken inlevelse, vilken röst!
Helt fantastiskt!
I´m in love! ♥

O sen kom det vi alla väntat på...
P!nk
O vilken öppning, vilken show!
Hon är fantastisk på alla sätt, det var en grym konsert!

Efter konserten var det dax att möta upp Mr Hero, en full sådan ;)
Sjukt imponerad över att jag och Lina hittade till Vasa Platsen från Ullevi med endast lite hjälp från nån enstaka polis ;)
Satt på smaka en stund, sen bar det vidare till Valand (eller vad det nu heter)
Jag o Lina hade hellst gått hem o lagt oss direkt men det tog inte lång tid innan fullast fixade så att det blev så ändå ;)

Lördagen bjöd på lite shopping i stan innan hemresan...

Tanken var att vi skulle begett oss till östersjö, men då det var monsunregn hemma i blekinge så struntade vi i detta och satt hemma hos mig istället...
En himla trevlig kväll, som förvisso bjöd på kaos, men bortsett från det så var det en riktigt bra kväll!
Allt avslutades med pizza på Juventus med bästa Richard!
Lyckades ta mig hem (dygnsur tacka vare en viss Alex....), i regn och blåst och somnade som en stock...
Trots bitmärken och andra mindre skråmor från kvällen ;)

Idag har varit en riktigt slapp dag, blev en välbehövlig hamburgare på Stars and Stripes med Lovely Richard och sen har resten av dagen spenderats i sängen framför tvn...

Imorgon är det dax för jobb igen, slipper dock båten då jag ska jobba i puben istället! Yaaay för mig!!! 


Så otroligt vacker...


Fantastisk...


Nu Ska jag försöka sova..
Massa tankar och frågor som jag hellst av allt hade velat slippa.... 
Frågor som jag vill ha svar på, hur svårt kan det vara?


//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0