Time is all we need...

....but is it worth it....

Måste bestämma mig för om vissa saker är värda att kämpa för...
Eller om det helt enkelt bör läggas bakom mig, and then time will tell...
F*n att det ska vara så svårt...
Om jag ska följa mitt hjärta så finns det inga tvivel om saken, då finns det bara en väg...
Men så finns det så mycket runt omkring, så mycket annat som spelar in...

Men allt i livet ska väl inte vara enkelt...

Har iaf haft en riktigt bra kväll på jobbet idag, just the way I like it...
Innan jobbet träffade jag underbara Li, Anna och Danne...
Var ute på slottsbacken och handlade lite och jag fick spendera värdefull tid med några av dom som jag älskar mest i hela världen! ♥

Imorgon är jag ledig och då blir det äventyr till Kosta Outlet, som det ser ut just nu...
Beror lite på vädret...
Meeen jag har ju inte legat på stranden en enda gång denna sommaren, så varför börja nu?! :P

På kvällen blir det eventuellt lite god mat och lite alkoholhaltiga drycker med underbara människor... *me like*

Dax att försöka sova nu kanske om jag ska orka upp imorgon, meeeen måste bara kolla klart på Criminal Minds ;)


You make my head spin, can´t make up my mind if i should hate you or love you for that...

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0