I´m losing you...

Change of heart?...

Gah kan inte sluta fundera på vissa saker, saker som jag förmodligen egentligen bara borde strunta i...
Är det inte mer än såhär så är det väl förmodligen inte heller värt det?...
Eller?
Hmm...
Jobbigt när man får alldeles för mycket ensamtid och tankarna sätter fart...

Idag har jag fördrivit ännu en dag på den trååååkiga båten, tacka gudarna för att lilla Rasmus var där...
He made my day =)
Roligare kille får man nog leta efter....

Efter jobbet blev det långö en runda för min del, där Eke och Johan bjöd på äppelpaj...
Förmodligen det godaste pajskalet jag någonsin ätit ;)
Efter paj och kaffe så begav vi oss ner mot stranden och där blev det minsann sommarens första dopp...
Det var INTE varmt, men inte sådär förskräckligt kallt heller... ;)


Älskar sommaren


Min fina långklänning jag köpt (trots att jag sa att jag ALDRIG skulle köpa en sån ;))
Kass bildkvalite´ I know...

When I see you, you make me realize what´s missing in my life...
I wish you could see it too...

Imorgon är det dags för årets första räkfrossa så det blir ett långt jobbpass för mig imon (13h).
Går direkt in i puben efter jag kommer tillbaks med båten...
Sugen?
Neeeee inte så värst...


//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0