Wanna play a game? Be fair and play by the rules...

Hatar folk som spelar en massa spel och som tydligen själva tycker att det är okej...
Fine by me, gör vad du vill...
Men innan en massa andra personer dras in i spelet så se till att klargöra reglerna...
I realy don´t care if you get hurt, but I care if others get hurt by you...

Allt går verkligen upp och ner i mitt liv just nu...
Är det inte det ena så är det det andra, and it realy sucks!
Har även haft en heldel ljusglimtar som har räddat mig från dom mörkaste stunder..
Och det är jag j*vligt tacksam för..

Nu har jag dock tagit ett gaska tufft beslut ang jobb...
Något som oxå gått upp och ner ett tag (vad jag tycker, tänker och vill iaf)
Jag hoppas att det är ett bra beslut och jag hoppas att allt kommer att lösa sig...
Just nu känns det som att jag inte bryr mig, har lixom stängt av...

O får tacka J för en fantastiskt trevlig kväll igår!
Det var precis vad jag behövde, du räddade min kväll!! :)

Miss my bejbi Boo...
Never ALone Always Alone

//Bella




Life sucks and it sucks to be me, and I realy realy hope it sucks to be you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0