You´ve got me again...

Vet inte varför, men jag litade på dig denna gången...
Varför?
Ja det kan man ju verkligen fråga sig...
Tycker det är sjukt märkligt hur man kan säga en sak, lova både det ena och det andra, och sen inte ens höra av sig...

Meeeen!
I hope it sucks to be you!
I´m not gonna stand by your side when it all falls apart...


Har räknat lite på mina jobbtimmar idag me....
O ja, som det ser ut nu så kommer jag att ha jobbat minst 206timmar i juli...
Konstigt att man är trött?
Konstigt att man inte tycker att man hinner att göra något??
Så JA, jag tycker att jag har rätt att vara bitter...

Skulle åkt ut till Anna ikväll egentligen, men missade bussen :(
FÅr ta det en annan gång istället...

Nu ska jag sätta på en massa bra musik på högsta volym, fortsätta att vara bitter...
Och kanske tillochmed damsuga lite... :P

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0