Beautiful things

Har haft en underbar dag/kväll...
Har varit ute i rödeby och firat söta Saras födelsedag med massa grillad mat och glasstårta med judgubbar ;)
Det har varit en riktigt mysig kväll med härliga människor!

Ska försöka lägga mig snart så att jag orkar upp imorgon, hade tänkt träna på förmiddagen och sedan eventuellt luncha med Mr T...
Meeeen vi får se hur det blir med det...


Blir galen på min dator då jag försökt halva kvällen med att ladda ner uppdateringen till min iPhone, meeeeen det går ju inte... :(
Har inte riktigt tålamod för detta, så nu struntar jag i det...


Saknar min Bejb och längtar tills jag får träffa honom nästa gång...

Sweet Dreams...



//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0