Can´t wait to fall in love with you...

Idag har vi haft första delen i utbildningen på jobbet, ölprovning!
Himlans intressant faktiskt, trots att jag helst inte dricker öl.
Men kan ju säga att jag lärt mig enheldel idag iaf...

Efter ölprovandet gick jag ner till SickBoys Tattoo för att ställa upp som moraliskt stöd för Sis som skulle tatuera sig...
Himla fina blev dom, alla 3 (!?) =)

Skulle begett mig till gymmet egentligen men orkade inte, tur att min kära vän Ekersved lyckades övetala mig till en runda inlines istället =)
Himla trevligt..

Nu ska jag alldeles strax sova hade jag tänkt, hade varit så mycket lättare om du vore här...
 
Imorgon blir det förhoppningsvis gymmet på förmiddagen och sen frukost med Lovely Richard =)

Lääääääängtar en massa till helgen, då kommer min Bejb...

Lycka

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0