Dark cloud in the middle of my sunshine...

Mycket som suger just nu, mycket som gör mig arg, förvånad och ledsen...
Men så är det väl, man ska aldrig lite på det som sägs och aldrig ta löften på allvar!
Dock så känner jag att jag inte orkar gräva ner mig i detta just nu, har så mycket annat att glädjas åt...
Underbara vänner, familj o.... Bejb...

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet och utbildningsdag 2: Sprit och Whiskey
Sjukt tråkigt att gå dit på sin lediga dag dock, men skitsamma...
Kommer sitta där till kl 16, sen ska jag förhoppningsvis möta upp mamma en snabbis och kl 18 blir det att åka ut till Rödeby tillsammans med Söta Sara för att fira hennes FÖDELSEDAG!!!

GRATTIS Sweetie!!

Vet inte riktigt vart jag ska stå i det hela
Step by Step
Day by Day
Jag vet vad jag vill, vet du?

Miss my bejbi booo ;)

//Bella


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-22 @ 17:01:11
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0