Finding my way...

Har haft ännu en underbar helg tillsammans med Bejb..
Börjar bli bortskämd med dom nu ;)

Fick träffa finast redan i fredags efter jobbet, och det var precis lika underbart som förra gången...
Jag förstår inte hur man kan tokfalla för någon så mycket, så snabbt...
You scare me, in a good way...

Lördagen bestog av jobb 14-17 och en massa mys, blev en fantastisk middag på Scandic (det som var mest fantastiskt var väl ändå sällskapet då ;))
Vi gick upp en runda till Emelie och hälsade på henne o Anna och sen blev det hem för att kolla på film...

Idag har det bara varit en massa mys...
Ville inte att Bejb skulle åka hem...

Meeeeen snart få jag träffa denna vackra människa igen ;)

Är livrädd, rädd för dig, rädd för det jag känner
Men jag tänker inte låta det hindra mig
Denna gången tänker jag ge allt
Det får bära eller brista
Men jag vill vara med dig

Jag vill att det ska vara
du och jag





Hoppas att mardrömmarna försvinner
Vill inte bära dessa tankar, dessa minnen
Orkar inte vakna av ett tryck i brösten och paniken över att inte kunna andas
Jag vill inte fälla fler tårar pågrund av det förgångna
I don´t wanna look back, ever again




//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0