How do you know it´s worth fighting for?

Hatar att jag är så galet rastlös och har så dåligt tålamod....
Just nu är det ingen bra kombination...

Önskar att saker och ting vore enkelt, varför göra allt så komplicerat?!
Jag vet precis hur jag vill ha det och vad jag vill, är det något fel på det?

Samtidigt som nästan varenda tanke går till dig och varenda dröm handlar om dig så önskar jag mer och mer att det inte vore så...
Jag önskar att du inte hade detta övertaget, att du inte berört mig långt in i själen...
Du är inte bra för mig, inte för att du är en dålig människa eller för att jag tvivlar på dig...
Mest för att du skrämmer mig...
Jag vet inte vilka spel du spelar, jag vet inte heller om jag är beredd på att leka med...

Heaven is beautiful ´til the sky falls down on you

Jag vill inte vara den som ger upp...
Men hur ska man kunna veta att det är värt att kämpa för?
Är det egentligen självklart att följa hjärtat?
Är det rätt att lyssna på en själ som skriker och brinner av både längtan och fruktan?
Hur ska jag någonsin kunna finna ett svar....


Vi eftersträvar alla det ouppnåliga, utan mål finns det inget värt att kämpa för
Men är det värt alla tårar och brustna hjärtan

I think I´m giving up, it´s up to you
All I want is for you to be my own Bejbi Boo...


Nu måste jag se till att göra något, är galet uttråkad och tankarna flyger och far åt helt fel håll....
Får öppna en cider, sätta mig på gården, tända en cigg och ignorera all smärta...

F*ck you right back...

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0