Never ending...

Önskar att denna helgen aldrig tog slut...
Har haft det alldeles underbart, tillsammans med underbara människor!

Igår var det dop för världens underbaraste Li, jag fick äran att tillsammans med Emelie bli Gudmor (eller ja, fadder som det så fint nu heter) .
Kyrkovistelsen var inte alls så dryg och utdragen som vi alla trodde att den skulle vara, allt gick snabbt och smidigt och ceremonin var riktigt vacker..
Efter kyrkan blev det kaffe och massvis med kakor, presentöppning och en massa mingel...
För att avsluta på bästa sätt så drog vi vidare hem till Emelie och hennes bakgård för att grilla och fira ordentligt!
Det dukades upp med en massa god mat och tillhörande alkoholhaltiga drycker!
Kvällen var den bästa på riktigt länge och jag fick lära känna enheldel nya underbara människor!
Tack för allt ♥

Idag har jag och mamma varit på mormors grav, riktigt vackert att komma ut och se alla fina blommor som stod där..
Det är precis som det ska vara, mormor lyste mest och vackraste platsen var hennes...
Efter det blev det mat och kaffe hemma hos Anna, Daniel och Li *underbart*
Kvällen avslutades hemma hos Martin och Emelie (bakgården) med en massa fantastiska människor!
Önskar att helgen kunde fortsätta lite till, och att jag bara kan få må så här bra som jag gör just nu...

You´re Sooooo Sweet and you caught me by Suprise...
Jag chockade mig själv och vann... ;)


//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0