Tågresa...

Sitter just nu på tåget, påväg ner till Malmö och världens bästa Emma!
Kan inte ens minnas när jag träffade henne sist...
Uppenbarligen så var det alldeles för länge sedan... :/
Men nu är det minsann dags ♥

Kommer fram till Malmö 20.30 och då kommer Marcus och hämtar mig vid centralen och vi beger oss mot Trelleborg...
Kommer att bli en kväll på balkongen med min underbara Emma, en massa prat, catching up och en galet massa skratt!
Imorgon är dagen än sålänge oplanerad...
Men på kvällen bär det av till Malmö igen för att gå på Stand Up med Özz Nujen ( lr vad han nu heter) ;)
och 2 rätters middag!
Det kommer att bli alldeles fantastiskt, det vet jag! =)

Detta är precis vad jag behöver, komma bort....
Är så mycket just nu som jag bara vill komma ifrån....
Allt...
jobb, svek och lögner...

Har fått mitt preliminära schema för hela juli nu...
Och ja... jag vet inte ens vad jag ska säga, orkar inte bry mig just nu...
Får ta tag i allt efter sommaren...
Men just nu är det bara ÅNGEST över att behöva gå till jobbet...

Det enda positiva är ju att Fox&Anchor idag börjar med den nya Sommarmenyn!
Vi hade provsmakning på den idag, och det kommer att bli fantastiskt bland nyheterna finns bland annat plankstek, pizza, kycklingvingar och ribs.... *Lovely*
Vi har även Happy Hour mån-tors 16-18 (om jag inte minns helt fel) med 30% på menyn och After Beach på fredagar (tror det är samma tid där...) med underbar Pan Pizza buffé...
Så detta kan jag verkligen rekomendera, trots att allt annat är lite mindre bra just nu ;)

och ja vad ska jag säga....
Ett steg i taget...
Min kropp, min själ och mitt hjärta skriker efter dig..
Hur mycket jag än försöker förneka det och förhindra det..
There will be a day... ♥

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0