Wanna call it Amazing?

Ja det går upp och ner dethär med vad jag tycker och tänker, vad jag känner och vill?!
Hmm men det är väl kanske så det ska vara?

Why not call it Amazing ´til the day it all falls apart and my heart is breaking...

Det finns inget fantastiskt och underbart
För mig är det BARA
och så får det helt enkelt vara ett tag framöver
Varken mer eller mindre
Är det fel?
Just nu: I couldn´t care less

Fick ett glädjande besked på jobbet idag iaf, jag är LEDIG på lördag!
Så det blir dop OCH grillning för min del!
Det kommer att bli såååå mysigt =)

Idag har jag varit sjukt aktiv och tränat ett riktigt bra pass på gymmet, blev lite styrka och kondition både på löpbandet och i roddmaskinen...
Jag är iaf riktigt nöjd med passet och funderar på om jag kanske hinner träna imorgon med mellan jobbpassen...

Nu blir det lite mys i sängen framför tvn innan det är läggdax...

Sweet Dreams...

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0