Bittersweet sunday....

Börjar snart klättra på väggarna här hemma, är sååå galet uttråkad!!!
Men om några timmar ska jag iaf till O´learys med underbara vänner
Träffas alldeles för sällan nu för tiden, och jag tycker det är dags att mysa lite ihop...
Och söndagar är ju dom enda dagarna som alla är lediga så varför inte passa på då? =)

Helgen har varit totalt galet super härlig... =)
O jag är sjukt nöjd över speciellt en händelse i fredags, äntligen!!!
This is me laughing at you for once....

Åh kan ni tänka er, nu är det mindre än 1 vecka kvar tills jag ligger på stranden....
I solen och värmen!!! *Sååååå lovely*

Time for the music to take control of my life for a little while.... LOVE

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0