Fairytale...

Ibland är livet bra fantastisk!
Har en riktigt bra magkänsla just nu, och det är alldeles underbart!

Viss finns det saker som inte är lika positiva, saker som jag gärna hade velat ha annorlunda...
Men för första gången på länge så¨väljer jag fakiskt att ignorera dessa känslor...


Jag har så mycket annat att fokusera på just nu, bara en massa glädje!

För det första så är det bara en vecka kvar nu tills jag åker, äventyr i 2 veckor....
Tillsammans med sweet.... och jag vet att det kommer att bli alldeles Amazing!!!

När jag kommer tillbaks är det dags för en nystart på jobbet (inte för att det behövs men...) mitt nya liv tar då fart ;)
Ser verkligen fram emot en toppensommar tillsammans med alla fantastiska människor jag jobbar med!!!

Och så har vi då....
17 April

Jag har blivit bjuden på kadettbalen.....
Och skulle någon fråga mig för något år sedan så hade jag sagt toknej!
Bal och klänning och allt detta har aldrig varit min grej....
Gick inte på studentbalen och var hel övertygad om att jag aldrig skulle ångra mitt beslut...
Men...
Nu kan jag känna att vilken tjej vill inte ha en kväll, en kväll då man får vara rikigt uppiffad...
En kväll då man verkligen får känna sig som en prinsessa, en magisk bal?

Nu är jag tokspänd, nervös, nyfiken och alldeles galen av längtan....
Tycker att det ska bli alldeles fantastisk, magiskt....

Haha jag vet att jag målar upp en bild om som om jag skulle på en bal på slottet, men lite så är det för mig!
Höga förväntningar? In deed!!!!

Jag hoppas verkligen att detta blir av nu, lr ja....  Varför skulle det inte bli det lixom? ;)
Sååååå dax för panik över klänning, skor, smink och håruppsätningar?!?!?!
Är det inte sånt som hör till???? :P 

Ehm för att tala om annat, gårdagen var dunderbra! 
Harrys & Sliver är rikigt lyckat, och jag bara älskar Sliver delen! Soooo Totaly Bella syle!!!
Gick dock därifrån ganska tidigt, till Fox...
Där var det underbar stämning och underbara människor, och att jag bara kom upp och tog mig till jobbet i morse är ett under, det ycker nog även mina båda chefer som var med under största delen av kvällen igår ;)

Meeeeen ibland får man gå Crazy sådär mitt i veckan, ibland får man total släppa konrollen och bara vara, även om det så råkar vara mitt i veckan :P

Nu ligger jag hemma i sängen och lyssnar på Royal Republic och väntar på Sara, soooooon ska vi till Statt..
Rockbaren goes nightclub ikväll och Royal Republic spelar!! Awsome!!!!!

Ses i dimman...


och så en annan sak...
Gud vad jag längtar...

 


//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0