Halsfluss... :(

Usch ja...
Det är ju märkligt att man aldrig ska kunna planera saker och ting.... :/
Hade ju verkligen sett fram emot lördagen så länge....
O allt började super bra, och vi hade super trevligt...
Men helt plötsligt från ingenstans får jag världens migränanfall och ont i halsen, har aldrig farit så illa av migrän innan som jag gjorde då...
Försökte vänta ut det, hoppades på att det skulle gå över...
Men som väntat så blev dte bara värre och värre...
Blev hemgång för min del istället, så typiskt...

Vaknade upp i söndags med en svag huvudvärk och massvis med halsont...
Försökte bita ihop och åkte iväg på kusinens 14års kalas...
Kul att se hur glad han blev för sina fina kläder...
Kände mig dock mest hängig och tråkig och efter mat och fika åkte vi hem...

Var hemma vid fem, vid halv sex sov jag och sov fram till ett på natten...
Totalt förstörd!!!

Idag var det dags för läkarbesök, och som jag trodde så var det halsfluss...
Förstår inte att jag alltid åker på d... :/

Hmm tagit endel beslut idag med, och det känns bra..
Hoppas bara att folk runtomkring kan låta mig må bra över detta nu...
Kommer att bli en tuff dag imorgon, men jag vet att jag följer mitt hjärta och gör vad jag tror jag kommer att må bäst av!!! ♥

Nu ska jag återgå till att ligga i sängen och tycka synd om mig själv ;)

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0