Happiness is a dream

Ännu en söndag..
Det känns som en bra söndag, solen skiner och jag känner mig riktigt glad idag...
Vet inte riktigt varför..
Eller jo det är ju en kombination av en massa saker, jag har världens underbaraste vänner som jag ska spendera denna fantastiska söndagskväll med!
Jag har ett toppenjobb, men underbara kollegor och....
Ja så finns det väl lite orsaker till att vara lycklig, inget just sådär specifikt....
Men jag tänker hålla fast vid denna känslan så länge det går... ♥

Helgen har varit fylld med jobb, och även lite magiska stunder....
En tokbra helg helt enkelt...

O nu är det mindre än 2 veckor kvar.... *Weeeeiiiiiiii*

Dax att återgå till tvätten och kanske plocka undan lite med, beroende på hur effektiv jag får för mig att vara idag...


//Bella

Kommentarer
Postat av: Bonkan

SV: TAck så jätte mke Bella!!! Nu ska bara uppkörningen ro i land oxå......Men att klara provet va helt underbart! & med så himla god marginal me...

2010-03-08 @ 18:31:58
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0