It´s the small things that counts...

Igår pratade jag med en... vän...
Detta är en person som kommer och går ur mitt liv titt som tätt..
Men denna person har en förmåga att få mig att må så otroligt bra, det är få personer (förutom mina närmaste vänner då) som kan få mig att känna mig så avslappnad och att må så bra som denna personen alltid lyckas med...
I miss you, just so you know....

Min läkare ringde mig idag, han ville byta ut min antibiotika då den inte skulle ge någon verkan och jag tydligen behövde något starkare...
Han hade fått miná provsvarer och det var tydligen värre än han trodde (så går det när man väntar ut saker innan man går till läkaren).
Den nya antibiotikan är mycket starkare och skulle bara tas i 5 dagar, men till mig skrev han ut 2 paket och rekomenderade mig att ta dom i 10!!!! =O
Usch tycker inte alls att detta är kul...
Åker ju på lördag :/

Och inte nog med det så har jag åkt på en j*vla rethosta och en riktigt evil huvudvärk och så feber på detta...
Har inte ens börjat packa än, och orkar inte ens tänka på det heller...
Mår inte bra...
FUCK!!!

Kommer att stressa ihjäl mig imorgon...

Oooooo fick ett sjukt oväntat sms idag...
You saved my day sugar...

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0