Premiär!!

Ikväll är det dags för premiären på Harrys & Sliver i Karlskrona!
Jag ska självklart dit och det ska bli otroligt spännande att se hur resultatet ser ut!
Var ju där inne för ett tag sen och det är svårt att förstå hur man kan hinna så mycket på så lite tid...
Vet att mina kära vänner har slitit de senaste dagarna för att få allt klart och jag är så stolt över dom!
Det kommer att bli alldeles fantastiskt bra dethär!
En liten liten del av mig är liiiite avundsjuk, att jag hade oxå kunnat stå där...
Jag hade oxå kunnat vara med!
Men jag är sjukt nöjd över mitt beslut att stanna kvar och som sagt, jag tror att mina älskade vänner kommer att göra allt fantastiskt bra!

Jag välkomnar Harrys & Sliver med öppna armar, det ska bli kul med något nytt och fräscht i Karlskrona!

Klockan 19 ska jag möta upp EFox där vi sedan väntar på "le chefs" så går vi tillsammans bort mot Harrys, ska bli sjukt spännande att gå på premiär och detta!
Det kommer att bli en alldeles fantastisk kväll!!!! =)

Nu ska jag bara möta upp Lina en snabbis och sen blir det hem igen för att göra sig iordning...
Vad ska man ha på sig???
Gahhhh PANIK!!!!!!

Hoppas ni får en fantastisk torsdagskväll, det ska iaf jag ha!!!! =)

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0