Thailand here I come...

Ja nu är det inte långt kvar...
Tåget från Karlskrona till Kastrup går 05.38 imorgon och jag är sjuuukt nervös...
Inte så värst nervös för själva resan, men just det att jag har verkligen inte koll på någonting... :P

Har iaf packat nu...
Lr ja, jag antar det iaf...
Har det viktigaste, pengar och pass.... ;)

Sällskapet på resan är sweet Alibi, och vi kommer att få det alldeles fantastiskt bra!!!! =)
2 veckor i Thailand med underbara människor,kan det bli annat än magiskt?? :P

Nu måste jag springa och handla lite och sen ska jag förhoppningsvis orka med att träffa Lovely Richard innan jag åker...

Lär ju inte uppdatera här mer på ett tag...

Ha det så bra så hörs vi om 2 veckor!!! :P

/försökte ladda upp bilder men det gick tydligen inte, kanske försöker igen senare.../

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0