Back in the days and into the future...

Varning för bitterf*ttan längre ner.... :P

Har haft en supermys dag med sötaste Lina och Sara
Blev även en runda till Tokio Sushi med mamma (kommer att bli beroende)... ;)

Kvällen spenderades på Stars and Stripes uteservering där en massa gamla minnen kom på tal...
 
Saker man gjort och människor man umgåtts med..
Har tänkt endel på det nu ikväll, och ja vad ska man säga...
Tycker mest att det är tragiskt och riktigt ledsamt hur vissa människor bara ger upp, som om livet inte vore något värt.. Människor man har försökt rädda men som bara dras ner djupare och djupare i svarta hål!
Vad jag är glad att jag inte är en av dom, vad jag är lyckligt lottad som inte hamnade där!
Även att jag ibland kan vara en gnällig och bitter bitch som tycker att jag har det värsta livet någonsin och att livet är sååååååå tråkigt, så lever jag precis så som jag vill leva (visst alla har väl saker dom vill ändra på) och jag står för vad jag gör och vad jag säger...
Jag har inga dåliga ursäkter eller undanflykter till varför jag gör som jag gör eller tänker som jag tänker, jag behöver inte försvara mig, beskydda mig, ständigt fundera på vilka som är mina vänner och vilka som kommer att hugga mig i ryggen så fort jag vänder mig om..
Vissa av dessa människor var personer jag en gång kallade vänner, personer som jag älskade, vissa av dom som jag fortfarande älskar och vissa som jag aldrig kommer att glömma...
Men jag tycker att allt är så tragiskt, jag blir så otroligt ledsen av att tänka på dessa vilsna själar...
Hoppas så, att för eran skull (och alla de som älskar er) att ni snart tar er upp till ljuset och slutar med alla patetiska ursäkter och istället tar tag i era liv...
It´s not me, it´s YOU!

Har även tänkt enheldel på mina underbara vänner!
Vissa lyser starkare än andra, vissa älskas trots längtan, men vissa lyser med sin frånvaro...
Förstår inte alla tankar, alla beslut som fattats..
Önskar att någon kunde förklara
But who am I to complain?
Well
I Miss how it used to be, I miss you and me...

Sara ♥
You´re my sunshine
Tack för att du räddar mig (utan att du ens vet om det...)

And YOU....
vet inte varför
Borde inte men, jag saknar dig
Snart, men inte tillräckligt
får jag höra dina underbara ord viskas i mitt öra
känna din andedräkt smeka min hals
min blick mötas av din
din närhet, din värme
Snart, men inte tillräckligt

It´s all a Dream
It´s just in my imagination
It´s all that I ever wanted
Just keep on Dreaming

//Bella the one and only ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0