Lovely...

Har minsann haft fullt uppe hela veckan med jobb och allt...
Har knappt hunnit med gymmet, får försöka bättra mig nästa vecka..

Jag hann iaf med att åka till Verkö och hälsa på Anna, Daniel och underbaraste lilla Li i torsdags ♥
Älskar detta lilla fantastiska barn ✫

Har haft en jobbig helg med en massa magont :(
Går det inte över får jag nog ringa vårdcentralen nästa vecka....

Igår spelade Hayride Hustlers på The Fox & Anchor och dom var precis så bra som jag fått höra!
Riktigt bra med folk och sjukt härlig stämning hela kvällen!

Kvällen (natten) avslutades med film och idag blev man minsann bjuden på mysfrukost på 3G! *me like*

Nu återstår bara att se vad man ska göra resten av denna söndag...?!?!
Börjar redan bli lite smått rastlös... :O

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0