Mest jobb och dålig uppdatering..

Har varit kass på uppdateringen den senaste tiden...
Har varit sjuk o detta... O så jobbar jag ju typ heeeela tiden...
Men lika glad är jag för det, pengar blir det och jag uppskattar min lediga tid mer än någonsin..

Well helvetes förkylningen är äntligen över och nu är jag pigg och glad igen =)

Gårdagen på jobbet var totalt galen, blev påsättning (heeeelt oväntat)!!!
Men kul hade vi... E o Jag =)

Idag har jag varit galet trött, spenderat kvällen på Stars and Stripes och Fox med Lina och Eke, super mys!!!

O just det ja, lönen har ju kommit (Finaly!!!!)
Så en massa shopping har det hunnits med oxå *me like*

Imorgon blir det en galen dag på jobbet, lunch, prepp, studentbal och Fridace..
Så kommer väl att jobba en sådär 18 timmar, kommer att vara såååå trött...
meeeeeeeeen kul kommer vi att ha!!!

Lördag hade jag lite planerat efter jobbet, meeeeeen...
Ser ut som att dom planerna blir ändrade ;)

Sen e jag minsann ledig söndag och måndag *Me like*

Nu ska jag försöka sova lite här... :P





Riktig skön sommar låt....


Älskar Milow, han är helt Magisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0