Solig söndag

Underbart väder ute idag, och vad gör man?!
Ligger hemma framför datorn...
Hmm får snart ta ett ryck och hitta på något annat..

Meeeeen först väntar jag på världens bästa Eke som ska komma och lämna en TV till mig *weeeeiiiiii*
Måste dock försöka ta mig till IKEA någon gång snart för att köpa en TVbänk, får duga med ett bord sålänge ;) 

O igår blev det minsann utgång efter att ha lyckats hitta mig lite alkohol, thank´s sweet!
Satt hemma hos Lina tillsammans med henne och Eke och spelade Yatzy och Chicago och hade himla mysigt..
Blev utgång på Harrys där jag träffade folk som jag inte träffat på evigheter!!!!
Sjukt trevligt, o nu har vi minsann planerat partykvällar i Ronneby ;) *yaaaaay*

Är sjukt sugen på att vara lite social idag, men vad gör alla andra?
Får se vad min vän Eke säger när han kommr hit, om han e sugen på att hitta på något...

Nästa vecka bjuder på lite jobb minsann, lunchpass som vanligt och sen blir det även premiärtur för detta året på skärgårdsbåtarna, det ska bli riktigt kul, hoppas att det är någorlunda fint väder bara =)
Hoppas på att hinna med några pass på gymmet oxå...

Håller även tummarna för att avsluta veckan med lite mys och filmtittande... *sweeeeeet*

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0