Supermysig tisdag...

Efter att ha jobbat lunchen idag så mötte jag upp Lovely Richard, shoppade lite, fikade o pratade en massa! ♥
Så himla mysigt att bara vara vi igen, saknar det allt för ofta...

Sen såg jag minsann till att ta mig till gymmet, trots galen smärta i vänster axel (troligtvis en nerv i kläm), så blev det ett himla bra pass...

Kvällen avslutades med en runda till Stars and Stripes tillsammans med Lovely Richard!
Blev en heldag tillsammans med en utav mina absolut bästa vänner, och det var precis vad jag behövde ♥

Imorgon blir det heldag för mig på jobbet (eller jag har faktiskt ledigt mellan 15.30-18) kvällen kommer att spenderas ombord på Gåsefjärden *Sweet*

Helgens planer gick i kras...
Eller ja, dom existerar fortfarande men inte som förr...
Måste jobba på lördag...
But still.... You´re saving me....

Fick höra en sak idag som gjorde mig otroligt irriterad!
Är glad att jag fick höra det, för jag trodde verkligen inte att du skulle kunna göra/säga/bete dig såhär!?!?
You´re not the person I thought you were...
My life is my life, inget du behöver bry dig om!!!


Annars då...
I´m happy and it feels soooo good!

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0