Vardagstristess och rosa moln

Känns som att det enda som händer just nu är att man går till jobbet, tränar (om man hinner), går till jobbet igen och sen sover..
Finns inte så mycket att uppdatera om här, för vad jag gör på jobbet och hur mycket jag älskar mina arbetskamrater blir nog ganska snabbt uttjatat här!

Men kan betätta lite snabbt om helgen på jobbet iaf..
I fredags var det studentbalen, många var nervösa. Så även vi!
Balen är ett minne för livet, och allt måste vara perfekt!
Kvällen gick över all förväntan, och alla inblandade gjorde kvällen Amazing! =) 

Lördagen bestod av mig och Ida ute på Lorentsberg...
Blev en himla trevlig catering med en massa trevligt folk, kvällen slutade lite senare än väntat..
Men vad gjorde det?
Jag fick det bästa tänkbara avslutet på kvällen iaf =)

För som jag längtat!

Efter din  varma famn
Dina vackra ord som viskas i mitt öra
Sättet du ser på mig
Sättet dina händer skakar när du rör vid min kropp
Dina varma mjuka kyssar
Dina läppar mot mina

I live in a fantasy world
well, as long as you´re her with me
I wouldn´t want it any other way

You´ll fall
I´ll fall
If anything will break, I´ll blame you!



To All the People that I Love!


Saknar äventyren...


Me & my Monkey ;)

Då det inte händer så mycket i mitt liv just nu så får det bli lite gamla bilder...
Jag ska skärpa mig jag lovar :P  
Längtar till sommaren, nu får den minsann se till att komma....


// BellaBus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0