Wonderful work!

Tur att jag älskar mitt jobb och mina arbetskamrater!
För just nu känner jag mig allt lite sliten...
Men idag jobbar jag 18-01 och sen är jag iaf ledig imorgon =)
Jobbade på Fridace igår tillsammans med gamla godingar (som jag visserligen inte jobbat med innan, men vi hade en riktigt kul kväll!).
Det var fullt med glada, högljudda, fulla studenter och stämningen var på topp, Me like!!!

Ska försöka ta mig upp ur sängen nu, blir ju lätt att man fastnar här när man vet att man snart ska till jobbet igen.. :P

Det blir en kaffe på stan med söta Sara innan det är dags för jobb, sen kommer jag att befinna mig på Fox & Anchor resten av kvällen! =)

Imorgon ska jag försöka ta igen lite som jag inte hunnit med här hemma, tvätta o städa o detta, NOT so fun!!!

Miss you sweet... .

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0