Don´t stop believin´

Gårdagens lediga dag varade inte så länge...
Blev inringd på jobb på Foxen, men det gjorde absolut ingenting...
Himla trevlig kväll med en massa härliga restaurang gäster :)

Nu visade det sig ju dock att jag blev ledig idag me så det blir långhelg för min del :)
Trist att vara ledig när man inte har några pengar dock... :/

Men ska ut o fika lite o sen blir det nog gymmet för min del :)
Pepp som fan!!



Galet irriterad på folk som försöker spela en massa spel. 
Folk som försöker övertyga en om att dom, trots allt som sagts och gjorts ändå är värda att lita på...
Men ja, det tar ju inte så lång tid innan det står ganska klart vem det var man skulle lita på från början...
Du fick din chans, en ärlig chans och jag var verkligen beredd att förlåta...
Men denna gången finns det ingen annan att skylla på än på dig, enbart dig...
Den uppfattningen jag fick om dig är helt raderad, och jag förstår inte hur du lyckades att dölja det så väl...
Men det är som jag sagt innan, ALLA människor spelar spel för att komma åt det dom vill ha...

Från och med nu så är du raderad...
Vill inte ha mer med dig att göra, vill inte lyssna på fler av dina lögner...
Tack för att du fick mig att tro på något bra, jag håller fast vid det och stänger dörrarna för resten...
Jag tänker ta med mig det lilla positiva som finns att ta och resten är historia...
Jag hoppas att du en dag vaknar upp ur din lilla bubbla och inser verkligheten och hur du sårar människor...
Men kom inte och påstå att alla är backstabbers (som du nu vill få det att verka).
Den enda att skylla på i denna historien är du,  jag hoppas att du en dag kan inse det...
Och att du då också inser vad du har förlorat...
Jag hoppas också att dom få människor du har kvar i din omgivning vaknar upp och ser villka spel du spelar...
Ska jag vara helt ärlig så tycker jag faktiskt synd om dig, jag tycker det är tragisk och du framstår som patetisk.. 
Men jag gav dig inte bara en utan två chanser att bevisa både för mig och för alla andra.. 
Men nu vet jag, och jag kommer att lägga min energi på annat... 

Totaly erased... 

Nu tänker jag koncentrera mig på fantastiska människor i min omgivning istället... 
Folk som spelar en massa spel är inget jag tänker lägga ner någon energi på... 

Idag ska jag njuta av min lediga dag, o ja njuta av min lediga helg helt enkelt... 
It´s my time to be positive... 
Now it´s time to be me! 

//Bella ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0